Dieta niezdrowa ale skuteczna

Dieta kapuściana opiera się na korzystaniu przez 16 dni z góry narzuconego jadłospisu. Zawiera 3 posiłki dziennie, bardzo ważne jest przestrzeganie godzin ich jedzenia: obiad trzeba zjeść między godziną dwunastą a czternastą, natomiast kolację przed godziną osiemnastą. Plan składa się z chudego mięsa, jajek, warzyw i małej ilości owoców, eliminuje natomiast towary zbożowe, słodycze i alkohol. Sugeruje picie 2 litrów wody lub zielonej herbaty dziennie, dopuszcza picie czarnej kawy z kostką cukru w celu pobudzenia organizmu.
Plusy: - dieta zakłada spadek wagi ciała o ok 5-26 kilogramów przez w okresie 13 dni - łatwe jak i także szybkie w przyrządzeniu posiłki
Minusy: - osłabia organizm - wiąże się z prawdopodobnym ryzykiem wystąpienia złego efektu jo-jo po jej zakończeniu - nie dostarcza wielu witamin i składników mineralnych - jest nadzwyczaj ciężka, wymaga wielu poświęceń - stosowanie planu dłużej niż przez 13 dni jest niebezpieczne dla zdrowia Próbując używać tą dietę trzeba bardzo poważnie podejść do tematu dlatego że surowość diety, oraz ryzyko jakie niesie dla naszego ciała jest bardzo wielkie. Dlatego musimy dobrze przemyśleć używanie tej diety żeby chęć schudnięcia na wadze nie wywołała nieodwracalnych zmian w naszym organizmie. za każdym razem wybierajmy produkty z najwyższej półki. W przypadku zauważenie pierwszych alarmujących objawów zalecane jest zaprzestanie używania diety i niezwłoczne pójście do lekarza w celu skontrolowania stanu naszego zdrowia. Żadna dieta nie powinna być bardziej ważna od naszego zdrowia, które możemy utracić bezpowrotnie.

Opisał: jagody goji czy acai